Khamis, 10 September 2009

ANTARA LOKASI MENARIK DI SABK DAERAH BATANG PADANG BIDOR

Lokasi ni antara bangunan dua tingkat bilik KHB dan berhadapan dengan surau kita (surau An-Nur)kalau pelajar lama ingat ni lokasi padang bola kecik dulu..
Lokasi ni diambil di depan tempat parking sumbangan PIBG dulu tapi sekarang dah dibina laluan berbumbung..gambar menunjukkan laluan ke asrama putera melalui surau...
Ni pemandangan asrama puteri..bangunan 4 tingkat tu dulu cuma bangunan satu tingkat dan untuk ke sana sekarang dah ada laluan berbumbung..
Masih pemandangan asrama puteri,bersebelahannya ialah bangunan asrama lama dan kantin..serta tempat rehat pelajar...(gambar bawah gambar laluan ke asrama putera ke surau dan kelas)
Antara lokasi yang dapat dirakamkan di SABK Daerah Batang Padang...tapi lanskap luaran je la lain kali dekorasi dalam pulak..semua ni khas buat teman-teman bekas tenaga pengajar di sini yang selalu bertanya khabar melalui udara sahaja..serta tak lupa bekas-bekas pelajar untuk menghilangkan kerinduan...terutama yang sentiasa melayari blog ni..terima kasih kerana masih mengingati...khas untuk pok yie (Ustaz Asri)insya allah kalau ada gambo2 lama saya akan cuba siarkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan